Friday 13 October 2017

1t Forex Strategi


Dette er den enkle strategien jeg pleier å bruke for par GBP-JPY. Kjør MetaTrader-programvaren. Sett deretter denne indikatoren. Indikator i bruk.1 Enkelt Flytende Gjennomsnitt SMA 35 Høy tykk hvit linje som bildet eller det er opp til deg. 2 Enkel Flytting Gjennomsnittlig SMA 35 Lukk hvitt prikkperiode som bildet eller det er opp til deg 3 Enkelt Flytende Gjennomsnitt SMA 35 Lav tykk hvit linje som bildet eller det er opp til deg 4 Linjært vektet LWMA 2 Lukk tykk blå linje som bildet eller det s opp til deg 5 Linjærvektet LWMA 3 tynnblå linje som bildet eller det er opp til deg 6 Linjært vektet LWMA 4 tynnblå linje som bildet eller det er opp til deg 7 Linjært vektet LWMA 5 tynnblå linje som bilde eller det er opp til deg 8 Linjært vektet LWMA 6 tynnblå linje som bildet eller det er opp til deg 9 Linjært vektet LWMA 7 tynnblå linje som bildet eller det er opp til deg 10 Linjært vektet LWMA 8 tett tykt blå linje som bildet eller det er opp til deg 11 MACD 12,26,9 som bildet fargen det sy ou 12 indikator BBANDS.1 Denne indikatoren kan bli funnet på triksene som jeg forteller dette. I dette innlegget inkluderer jeg malen og indikatoren, slik at du bare kopierer og limer til maler-mappen og indikatormappen i MetaTrader. First Use Time Ramme 1 H. BUY Når LWMA 2 til 8 har krysset til 35 SMA høyt med et høyt merke i fremveksten av nytt Lysestake, ikke åpne posisjonen når bare LWMA 2 til 7 krysser til SMA 35, kontroller at alle LWMA 2 til 8 krysser til SMA 35 fordi når alle LWMA ikke krysser til 35 høye SMA, vil prisen trolig gå nedovergang, se tegngrønn orb i bildet ovenfor I tillegg til merket i MACD 12, 26, 9 er den positive verdien fjellformular se bildet ovenfor Også markert fremveksten av signalpunktet BBANDS.1 blå hvis alt signalet ovenfor er ok, vennligst åpne KJØP posisjon. OPEN SELG Når LWMA 2 til 8 lukker har krysset ned til bunnen av 35 SMA lav med markere i fremveksten av ny lysestake, ikke åpne posisjon når th e SMA kryss til LWMA bare 2 til 7 Fordi når alle LWMA ikke krysser til 35 SMA lav, så vil prisen trolig gå tilbake, i tillegg til merket med MACD 12, 26, 9 er på en negativ verdi, se bildet ovenfor Merket også fremveksten av signalpunktet BBANDS.1 rødt hvis alt signalet ovenfor er greit, vennligst åpne posisjoner SELL. Determining Target Point TP og Stop Loss SL. For å bestemme TP, hvis trenderne er sterke, kan du sette 100 pips , men hvis trenden ikke er så sterk, så vær så snill å ta mål 50-60 pips. Hvordan bestemmer jeg trendene er sterke, vennligst se paret GBP USD og USD JPY Tidsramme for 1 H, Lysestake når GBP USD og USD JPY flytter i samme retning kan de være sikre på at i GBP JPY også vil bevege seg i samme retning med det 2 paret. Eksempel dersom GBP USD og USD JPY stiger 5 pips, vil GBP JPY øke enda mer 10-15 pips. Eller du kan bruk fibonacci nivåer for å bestemme din TP eller med Support og Resistant level. To bestemme Stop Loss, satte jeg det til 100 pip s fordi naturen til dette paret er vill og det kan reversere 60 pips. this strategi match på paret par vill som GBP JPY eller GBP CHF som bevegelsen pipper en dag kan oppnå 100-150 pips, og hvis den bestemte forutsatt at det kan være opptil 800 pips Du kan også handle GOLD ved hjelp av denne strategien og få resultatet hundrevis av pips. Ikke glem å sette tidsramme 1 time H 1.REMEMBER Prøv virtuelle penger DEMO-konto først i 1 eller 2 uker Hvis du brukes til å profittere med Virtual demo, med en sammenligning av 10 ganger Trade 8 ganger fortjeneste og 2 ganger tap, eller omtrent 85 nøyaktighet, så vær så snill å bruke Real Money Money for din ekte trading. Forex trading strategi 43 1H Swing Strategy. Innlevert av Bruker den 13. februar 2011 - 08 45.Sendt av Hessel van der Hoeven. Jeg har jobbet med en 1H-svingstrategi i løpet av uker, og jeg vil gjerne dele den med deg. Valuta EUR USD Tidsramme 1 time. Indicators EMA 50 SMA 3 på kart Full Stochs 50, 60, 30 med en EMA 8 vedlagt MACD 65, 75, 35 med en EMA 8 festet. Stopp Tap 50 pips eller bruk et stoppested Fortsett å finne ut hva som er best Ta fortjeneste 100 pips, eller vent litt på et nytt signal. Mitt personlige mål er omtrent 100 pips. Prisen kan gå enda høyere lavere, men jeg er glad med 100 pips per handel . Angi en posisjon når SMA 3 har krysset EMA 50 på diagrammet, og MACD eller Full Stochs har krysset EMA 8. Det trenger ikke å krysse den opprinnelige signallinjen ennå, dette vil skje et øyeblikk senere, jeg vil ikke savner akselerasjoner i prisbevegelse, så det er derfor jeg bestemte meg for å legge til en EMA 8 til indikatorene, for bare å få handelssignaler litt tidligere. Så skriv inn en handel når EMA 50 og SMA 3 har krysset OG Full Stochs ELLER MACD har krysset deres EMA 8 Husk at du ikke må vente på MACD eller Stochs for å krysse sin egen signallinje. Bare å krysse EMA 8 er nok, men aldri inngå handel før EMA 50 og SMA 3 har krysset for. Dette er en enkelt system, men det har virket veldig bra for å lage over 100 pips i uken som er helt greit for meg jeg t filtre mange dårlige handler og risikobeløpet er greit 1 2.Hessel van der Hoeven. Skrevet av brukeren den 14. februar 2011 - 12 44.Kunnelig kan du gi malen fordi jeg ikke kan legge 8 til MacD og Stochs. Lagt inn av Linvor A 15. februar 2011 - 15 12.Jeg er 17 år gammel og prøver å lære så mye jeg kan Dette tok min oppmerksomhet og jeg ønsket å vite om 8 EMA er nødvendig, fordi jeg ikke klarer å finne den Jeg bruker ikke MetaTrader. Takk, Linvor A. Forelagt av lamasma 15. februar 2011 - 20 18.Hvis noen har en EA basert på Parabole SAR-indikatoren, vennligst gi meg beskjed. Sagt av Henry den 16. februar 2011 - 04 02.Les slutt på nettsiden nedenfor, så vet du hvordan du legger til EMA8 til MACD Stochs. simple lett lønnsom 1H strategi. Alt dette, dette er mitt første innlegg så vær gentil Jeg har sett at det er så mange annonser på disse fora og hva som ikke prøver å få deg til å bruke den nyeste EA og andre crap med løfter om umulige gevinster Vel, jeg kan forsikre deg om at jeg ikke vil ha din mon øye Jeg vil helst bruke tiden min handel systemet mitt enn å prøve å lure deg til å sende meg penger via paypal SYSTEMET 5 lineært vektet glidende gjennomsnitt 21 ema SOM DET REGLER bruker 1h lys på noen valutapar under overlappende handels timer vente til de 5 lwma kryssene den 21 ema og skriv inn handelstransaksjonshandel når du krysser og gjenta åpenbart for et kjøpssignal vente til 5 lwma krysser 21 ema flytter opp og så sor selger gjør motsatt Viktig regel utelukkende handel når det er kryss over, det vil komme nær mange ganger hvis det er en veldig sterk handel, dette er det vi vil ha hvis du går inn og linjene krysser i 2-3 lys av hverandre, markedet er horisontalt og venter det til du ser et kryss med 2-3 lys og ingen tegn på veving Guys beviset er i diagrammene, last dette inn i plattformen din, og du vil se nøyaktig hva jeg snakker om det er skummelt om hvor bra det fungerer. Feil å sende meg en PM eller noe av Du har noen spørsmål ellers jeg gjør mitt beste svare på innlegg her. De ekstra EMAene i diagrammet er bare for skit og giggles. De er ikke nødvendige. Hvilken tidsramme bruker du Oils Oils du ville ikke ha en ea som varsler slutten av tidsrammen, f. eks. kan angi for hver time og på lukkede lyder en alarm Jeg vet at du er alt for manuelle beregninger osv. Men det kan bli litt kjedelig å vente på minuttene til å krysse ved. Boit jeg har satt disse to gjennomsnittene og vil følge dem en stund for å se i går kveld for mange lukkede bankdager som ikke ga noen bevegelse i markedene, vil MA du bruker, trolig fungere som egen støtte og motstandsområder, slik at når du lukker over, kan du sees som en pause. Jeg har bemerket at når du bruker MA cross overs er det ganske uhyggelig hvordan markedet reagerer. Trading er risikabelt penger kan gå tapt, ta ansvar for dine egne beslutninger Swing Trading Day Trading.05-11-2010, 01 35 AM. Join Date Apr 2010.It er et godt system inntil det er en piskesaw periode jeg har mye å flytte ave systemer, men når prisene ikke egentlig går hvor som helst, pleier du å bli brent.

No comments:

Post a Comment