Monday 30 October 2017

Bollinger Bånd Scalping System


Scalping system 14-en Bollinger Bands RSI i en rekkevidde. Innlevert av Bruker den 12. februar 2011 - 14 11. Den interessante delen er at det ikke alltid er mulig å backtest det, eller finne nok eksempler på de historiske diagrammene, fordi når prisbrudd den øvre Bollinger-linjen og RSI nærmer seg 70, vil RSI-indikatoren krysse 70 i et kort øyeblikk og gi deg et signal. Når du åpner en handel og gjør noen pips 3-5 pips akkurat nok før prisstart reverserer, vil RSI bli trukket tilbake under 70 ofte uten å etterlate noen kartbevis for å være over 70. Innlevert av Bruker den 11. mars 2011 - 03 02. Jeg vil gjerne vite mer scalping-strategier i 1min for eur usd, vennligst aboce er for hvilken valuta. Sendt av Bruker den 14. mars 2011 - 03 59.Forex Scalping Strategi Med Bollinger Bands. Scalping GBP USD og EUR USD 5 Min Trading Diagrammer med Bollinger Bands Denne strategien fungerer best i et rekkevidde-bundet markedsmiljø preget av nesten flat horisontalt justert Bollinger Ban ds. Indicators Bollinger Bands med standard 20,2 innstillinger Foretrukket tidsramme s 5 min Handelssessioner EUR, US Foretrukne Valuta par GBP USD, EUR USD. GBP USD Diagramstrategi Eksempel. Vi hadde 7 vinnende handler og bare 1 tap, som vist i diagrammet over klikker kartet for å forstørre. Bollinger Bands må være nesten flat range trading. Prisen berører det nedre Bollinger Band. Åpne KJØP-stilling Still stoppfallet med 10 pips under innkursprisen Lukk handelen på den øvre Bollinger Band. Bollinger Bands må være nesten flat rekkevidde trading. Prisen berører øvre Bollinger Band. Open SELL posisjon Still stoppet tap på 10 pips over inngangsprisen Lukk handelen på lavere Bollinger Band. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advance d Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv at. Scalping system 14 EURUSD scalping med Bollinger Bands. Submitted av brukeren den 15. april 2010 - 16 05.Sendt av Hessel. Currency EUR USD Time Frame 5M, 1M. Før jeg forklarer mitt enkle scalping system, må jeg takke Chelo som skrev Scalping system 7 Jeg elsker enkelheten i systemet, og det ser ut til å fungere ganske bra. Men jeg var ikke helt fornøyd med oppføringen - regler og stoppfall Prisene kan bevege seg opp og opp og opp mellom BB 50-2 og BB 50-3 Så jeg tenkte på å justere systemet litt, og gjør oppføringene mer pålitelige. For å gjøre dette, la jeg til RSI 8 linjer på 30 70 og Full Stochastics 14,3,3 linjer på 20 80. Vi bruker nå følgende indikatorer. Bollinger Bands periode 50 avvik 2 gul Bollinger Bands periode 50 avvik 3 blå Bollinger Bands periode 50 avvik 4 rød RSI 8 horisontale linjer på 30 70 Full Stochastics 14,3,3 Horisontale linjer på 20 80. Oppføringsregelen forblir det samme, når prisen krysser minst halvveis til det øvre blå bollinger-bandet, selger vi Prisen vil gå tilbake til den midterste røde linjen MA50 Dette er hvor vi tar fortjeneste Å ta fortjeneste litt tidligere kunne være klokt, fordi det ikke er 100 garantert at retracement vil bevege seg helt til MA50, men kun selge når RSI er over 70 og Full Stochastics nesten rammet 80-linjers motsatt historie for en lang oppføring. Jeg bruker ikke stopptap med dette systemet, fordi spesielt på 5M tidsrammer oppføringer er nesten nesten en suksess Når prisene går på feil måte, dobler jeg bare min innsats Jeg tar fortjeneste når prisen nesten når MA50 under en retracement. Å ha pasient er svært viktig når du bruker dette scalping-systemet. Alle kreditter til Chelo Happy trading. Sendt av Bruker den 16. april 2010 - 15 00.ok Jeg har noen tanker om dette. Oppsettet er mye bedre enn det forrige du bare ikke kan handle bollinger band alene Du vil bli brent mesteparten av tiden Uansett hvor mange avvik du har. O n reglene, du må ha en hard stopp Det er bare god pengestyringsfølelse For det andre vil jeg vente til begge indikatorene krysser tilbake over under overkjøpte oversoldnivåer. Så begge indikatorene må overkjøles og komme ned for å være et gyldig signal Jeg har sett tilfeller der markedet fortsetter å bevege seg Så ikke bare antar at det når det blir solgt for å selge umiddelbart. 5 minutter er for lang Du vil være foran datamaskinen hele dagen og natten for et par handler. 1 minutt er bra for en rask 5 pip hodebunn Teste 30-sekunders tidsramme akkurat nå Det virker ganske bra for 3 pips og du har ikke vært der lenge. Vær sikker på at du har lave sprer jeg vil prøve dette på gbp og eur jpy og se hva som skjer. av brukeren den 16. april 2010 - 15 38.Case og punkt Se på det nedre trekket som skjedde, ikke engang 2 pips positive før det fortsatte å gå ned. Utgitt av Brukeren den 17. april 2010 - 02 40.mycket bra system. Submitted av Hessel 19. april 2010 - 16 57.Hi der, jeg heter Hessel va n der Hoeven og jeg fra Holland Jeg sendte denne strategien for fire dager siden uten å være registrert for noe forum eller noe lignende. Dette forklarer hvorfor jeg ikke kunne legge til et brukernavn for eksempel Jeg lurte på om dette kunne endres, jeg vil gjerne for å se navnet mitt over dette scalping-systemet. Om systemet, da Newboy, når prisene når Røde BB, er en ny oppføring enda mer pålitelig. Vanligvis har prisen ikke nådd Røde BB, men når det gjør, har du en veldig fin oppføring point. Waiting for begge indikatorene å krysse er et seriøst alternativ, det vil gjøre oppføringene mer sikre. Du kan imidlertid savne noen få pips ved å vente på indikatorene å krysse. Spørsmålet er hvor mye risiko er du villig til å ta i handelen. Når du er ikke fullt sikker på en ny mulig oppføring, bare vent på at indikatorene skal krysse. Sendt av Bruker den 20. april 2010 - 00 15. Innlevert av kacenkabila 20. april 2010 - 02 22.Hi kan du, vær så snill, lage en ekspertrådgiver Thx. Submitted av Dave 20. april 2010 - 12 44. Dette utseendet er bra for meg, men jeg er ikke klar over oppføringen Hva er halvveis opp til det øvre blå bollingerbandet Halvveis fra der. Aktive handelsfolk Poll - del din liveopplevelse eller les hva andre har å si. Du kan hjelpe tusenvis til å forbedre sin handel. Kopyright 2007 2016.

No comments:

Post a Comment